Saturday, July 9, 2011

Kenangan

Kebosanan berada di rumah..gara2 Perhimpunan Bersih.. Aku pon bukak la collection CD lama...Akhirnya... Video waktu matriks dulu gak aku buka..and I found sumthing amazed me...

Kumpulan 1

Aku tatau apa yang dipresentkan..

Hai Lemak Manis Ala Hamboi2...

Kumpulan satu cuba mencelah

Aku tak puas Hati...

Kami menang

Pay Attention for Group 1 reps

Nyanyi lagi

Masih cool

Tunggu

Nyanyi ramai2

Nik Yusmaniza _Baju hitam

pasangan yg menjeleskan semua orang...

saharah yang nyanyi

aku,yati dan nik..

budak lelaki kumpulan aku dah larii

siti

lupa nama dia...

budak klate..pon lupa nama...

klate jugak..lupa lagi

kawan aku jugak..tapi lupa nama

mazni..

Shabarina...

Anjali

aku dan timah =)


Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment