Monday, August 1, 2011

Pengkhianatan ~ Port Dickson

Entri yang lepas...memang aku sengsara la kan terpaksa tangguh untuk balik kampung jumpa mak aku... Sedih gak la... Selama 2 jam dalam bas yang besar and baper kerat orang jer ada, aku amik port yang agak ke belakang, baca buku " How To Get Research Publish In Journal".. Sambil layan perasaan yang remuk redam...

Sesampai di sana, aku gembira.. Ya.. Buah hati aku dah nampak dah.. Yang kiut dan comel tuh.. Doa2 moga dia pon masuk group biru cam aku...

Petang tuh ada Telematch.. Antara gambo2 yang seswai buat tatapan...


Tengah semangat nak main

I'm a disco dancer..kihkih

Lets see how the primary care doctor do this...

Team work...

Our mummy

Blue team!

Didn't know that I'm talented in this 

This is wat we call Chillax!

Pas abih telematch, sambung balik conferens... And as expected, boss panggil meeting.. Sampai kul11 la duk tunggu dia...

Esoknya aktiviti haram kitorang....

Berenang tanpa gogle memang naya...

ala2 ikan duyung gitu...

Petang tu ada Free and Easy session yang mana kitorang bebas wat apa jer... Aku mula la....


Banana Boat Rider

Jalan2...


Aku la tu...

Maka malam tuh, aku makan banyak sangat kat BBQ Dinner.. Ingatkan kesayangan dah balik, rupanya dia join la jugak kan.. Walaupun berlainan meja, aku tetap menikmati dinner tu dengan menatap dia depan aku...

Kenyangla kot (n_n)v


Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment