Thursday, September 22, 2011

Paris, I'm Coming ~ Again

Huh... Ingatkan dapat la aku jejakkan kaki ke London kali nih... Tapi, semua tu angan2 semata2.. Nampaknya aku akan ke Paris buat kali ke dua.. Suker? Suka kot sebab memang Paris kira tempat yang PALING aku suka! 

Tapi transit 5 jam saja.. Yang pastinya, aku akan menjejakkan kaki ke tempat yang aku idam2kan, PHRI, Hamilton, Canada! Harap visa aku takde masalah nanti and dapatla ke sana menyambut Deepavali. Hakhak.. apakah kaitan Deepavali ngan Canada? NOTHING!

Alhamdulillah.. memang cita2 aku nak menjejakkan kaki  ke sana dan bekerja di PHRI.. entah bila peluang tu akan tiba.. aku akan menunggu walaupun sampai tua.. sama macam aku tunggu Mr.Superdingin...

This is wat we call, being PASSIONATE and STRIVE for it!

Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment