Monday, July 8, 2013

Veil dan Manik DIY

Penat semalam sehari suntuk menjahit manik kat veil aku. Haish.. main hantam saje jahit bajet tangan kreatif sangat. Pastu mula la berangan kan. Lelama tengok naik juling mata aku ni.

Hasil tangan kaku aku.. #Veil
Maka tu la hasilnya. Manik tu pilihan en tunang (selain dari warna pearl). Memang boleh diharap jugak taste dia. Pandai. Sebab tu aku suka shopping ngan dia and tanya pendapat dia. Memang 50% tu dia yang bagi pendapat. Kadang2 boleh bawak gaduh jugak sebab dia cerewet.

Setel jahit tetiba aku rasa cam pelik plak kalu pakai inner warna biru yg aku beli dulu... Tapi aku memang rasa nak berbeza. Tak mo la asyik kaler putih je kan. So aku nak buktikan kt korang, pakai tudng kaler lain pun naik seri jugak. Ni aku cilok kt FB kawan2...

Simple tapi elegan. Suke!

Matching kaler yang rare tapi cun!
So, aku ni kategori cam deorang jugak, kalau boleh nak rare aje keje. Tapi takut jugak tak cantik. Aku harap nanti MUA aku leh la make up kasi cantek cam deorang.



Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment