Sunday, June 9, 2013

Persiapan Perkahwinan ~ Veil

Hari ni turun jelaja Jalan TAR lagi. Malangnya gerai tutup. Tinggal kedai2 dalam bangunan jer.  Aku duk tahan lapar semata2 nak makan laksa kat situ, rupanya hari ni tutup. Sedih -___-"

So, kitorang ni berkelana la berdua, jalan2 cari makan. Then tak pasal2 gi naik Mydin. Beli kerongsang untuk sogkok akad nanti. En Tunang beli pen (suka betol menulis). aku tak beli pape pon.

Bosan punya pasal, kitorang jelajah Festival City plak. Gi cari kasut nikah. Tapi tak beli jugak.Masuk Kaison and jumpa barang untuk buat sireh junjung pihak lelaki.

Harga berpatutan
Makanya, veil memang tak beli..aku rasa cam nak DIY Veil jugak... Hihi...

Testing renda baju nikah untuk veil
Macam hape dah.. Tapi bila test, macam eksaited plak nak buat Veil DIY
Harap2 kreatif la tangan aku ni.. Pastu nak suh kak ipar jahitkan manik crumble. Tunggu ya! Nanti dah siap aku upload =)

Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment