Sunday, February 12, 2012

Meminang Anak Dara Orang

Malam 11 Feb 2012, kami sibuk membuat persiapan sambil berFB.. Dah ada WiFi, masing2 macam nak giler la online...





 Adat bertunang, hantaran wajib ada kan.. Hantaran ni digubah oleh keluarga angkat adik aku kat Negeri Sembilan. Maklumlah, derorang lebih berpengalaman bab2 nikah kawen ni. Kami... zero! Hehe..


Sirih Junjung
Butterfly tu adik aku punya idea


Tempat cincin.. beli kat ganu


Aku sponsor kek nih.. maklumlah,nak buat hantaran tak reti..


Telekung


Persalinan majlis akad nikah


Sponsored by fosterfamily adik aku


Mar yang pilih bakul tu...


Bila dah sampai, dibalas dengan hantaran jugak.. Ada 12 hantaran kalau tak silap...
Buah dalam sangkar


Kain pelikat..lalalala


The best ever..burung puyuh dua sejoli


Sejadah...


Tu ajer yang aku sempat snap..maklumlah, malu nak snap banyak2..

Sebelum bertolak..sempat le bergambar barang dua tiga keping..
Kami berempat jer la yang ada...


Bakal pengantin 
Mama yang hepi dapat menantu


Aku yang happy dapat adik ipar


Mak long yang happy dapat anak sedara


Eyka yang hepi dapat doorgift.. WT????

Pas majlis jer aku terus bertolak ke KL. Drive sorang2.. Mengantuk yang teramat sangat masa tu. So, berhenti kat R&R Senawang, tido selama setengah jam...

Akhirnya.. Selamat sampai... Alhamdulillah...






Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment