Wednesday, May 15, 2013

Persiapan Perkahwinan ~ Kasut

Kali ni kitorang decide untuk beli kasut. Yang pada mulanya dia tak mau kasut formal yang kaler hitam tu. Nak yang kasual. So, pening kepala duk pikir kasut macam mana. And dia sangat cerewet orangnya. Memang round seluruh shopping mall kat KL la jawabnya.

Then, teringat plak nanti sanding nak pakai kasut apa kan? Takkan kasut but polis dia tu. Haha. Dia pun setuju la nak aku belikan  kasut hitam tu. Yes!! (Dalam hati je..kang marah plak dia).

Dia pun kena beli untuk aku jugak. So, aku ni kan pantang ngan kasut2. Memang akan rambang mata la bila pilih. Tak yah suruh takpe, memang aku akan pilih jugak. Dia pun beli la kasut tu (aku dah usha dulu sebelum kitorang kuar nak beli). Tengok je tros berkenan. Harga belakang kira. Tapi kesian kat dia jugak sebab takut harga tu mahal. Seb bek dia pun suka. Sporting abes en.tunang!

Dah beli, bawak balik rumah. Dalam hati, betapa tak sabar nak pakai. Terfikir jugak, pakai ni dulu. Nanti beli lain la untuk hantaran. Sebab rasa memang tak sabar dah neh. Dah mimpi2 nak pakai kasut tu. Beberapa kali gak merayu kt en. tunang. Nak paka kasut tu. Tapi dia tak bagi. Sdih jugak.

Satu hari tu, tiba je en.tunang call and ajak kuar. Then dia kata nak belikan kasut tu. Bayangkan betapa hepinya aku! Seronok sangat. Sebab nak beli sendiri duit dah habes. Beli hantaran sekaligus kan memang la. Hehe. Sayang dia! Kitorang pun apa lagi. Terus ke SOGO dan beli kasut. Senyum sampai ke telinga lepas tu, and duit en.tunang melayang2 sebab harganya agak mahal la.. Cian dia. Takpe, nanti ayang ganti hadiah lain k. I owez luv u!

Dapat kasut brand sama and pattern sama. Just corak aje lain


Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment