Thursday, November 10, 2011

When Nothing Goes Rite..I'll Go Away.. (Tiada Kaitan Langsung)

Habisla...mesti aku kena marah ngan boss sebab tak jawab call.. bukan sengaja (aku tak pernah abaikan call dia..) cuma terlalu cbuk kat bilik arkib data menyusun fail2 study yang bakal di'archive' kan..bukan sikit..ada 3 tahu..pening gak aku nih...... 

Punyala semangat aku kerja hari ni (kurang ckit dari smalam)... Coz semalam boss janji nak bagi laptop baru..semangatla ckit sbb laptop aku dah lama masuk mortuary..then laptop boss yang dulu tu kat CCU and so far supported with full ventilator...Dell nyer produk memang tak guna...tak berguna la..then aku terpaksa mintak coz aku nak keje 24 jam dah.. Workaholic kan aku??

PA dia pon dah cuba call aku 3 kali, pon aku tak perasan... Hmmm.. konpem muka dia dah mencuka tuh... So aku pon call dia balik and tak pick up plak.. Meeting la tu... Sabar jela. Nanti pandai la dia call semula... Aku nak sambung keje \(n_n)/


APOLLO is waiting.. EXAMINE also Q-ing..mana satu aku nak buat nih!

Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment