Thursday, November 10, 2011

SMC Training @ Canada

Okeh....dah lama rasanya tak update blog.. Busy semenjak balik dari Canada..well..as expected, bila kat sana, kepala disumbat idea ngan macam2 perkara sampai aku rasa cam adrenaline dirembes ngan banyak and berkobar2 nak balik... So, ada a few photos yang aku sempat capture masa kat sana untuk tatapan kawan2... Training la kan...Syok!!


Venue: David Bradley Research Institute, ON, Canada
Sponsor: Novartis and My Bigboss


SMC from other countries...


Romania, German, Malaysia and South Africa (macam Miss Universe Contest plak..haha)


Tengah jawab Quiz for Day 1


Presentation


Lina Ho (PHRI) and Barbara (Spain)


Bersama SMC dari Netherlands


Tempat simpan sampel...


Sampel2 dari serata dunia semua process kat sini...


Bigboss, Prof. Dr. Salim Yusuf from McMaster..


Prof. Koon Teo yang serius..tapi dia baik and mesra sangat tau...


Tekun plak deorang nih..aku jer yg sibuk tangkap gamba...


Dapat gak la sijil bagi pihak Malaysia...


Bersama Research Assistant untuk APOLLO Study from PHRI
So, berdasarkan gambar2 ni agak2 korang, aku semangat nak balik keje kat Malaysia tak?? Absolutely! Aku dah tak impikan untuk keje kat sana coz bagi aku, kalu nak berjaya tak kira di mana kita.. Pasti akan berjaya dengan usaha dan sokongan keluarga... Don't leave your family behind for victory...Family = Success!!
Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment