Monday, November 21, 2011

NetBall Faculty

Aku men netball..hmm..netball bukanlah kegemaran aku..sebab tak suka lari kejar bola, or berebut...

Tapi bila dah join Fakulti Medik ni, terpaksa la aku join sebab kawan sekerja ajak.. And, aku memang takde masa sangat nak exercise.. so apa salahnya join sekali sekala...

Selalunya aku dilantik jadi GK, tukang tepis la.. Masa lawan ngan staff Shah Alam and Sungai Buloh, kitorang menang.. Tapi bila lawan AgroBank, kitorang kena belasah teruk..   19 - 1!

Wah! Deorang sangat hebat coz pemain peringkat negeri. Bola sampai jer kat gol, tapi tak masuk. Asyik meniti atas tiang gol jer.. Haish.. Takder rezeki...

So far, sangat seronok main netball coz dapat kenal staff2 lain jugak... And dapat exercise jantung aku nih.. Kadar kerja jantung aku nih selalunya untuk skating dan jogging jer.. tapi bila men netball, memang rasa nak pecah dada.. Hot flush sampai merah muka dan semput gak la.. Tapi, alhamdulillah, recovered kejap jer...

Pasni kitorang kena men untuk peringkat SAF lak (Sukan Antara Fakulti).. Harap menang la.. Amin...





Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment