Monday, December 26, 2011

About Her - Serena VD Woodsen


Mesti korang tertanya2 saper la budak yang glamer masuk blog aku ni kan?
kan?
kan?
Eh? Takkan tak kot...hehe.. Ah..lantakla..aku nak citer pasal budak yang melanggar peraturan ni...
Terang-terangan beliau melanggar peraturan..
Eh! sesuai ke ayat ganti nama 'beliau' untuk seorang pesalah laku ni?
Oh! Mari berkenalan lebih dekat!
Jangan percaya barisan ayat 1,5 dan 8..hanya gurauan semata2..haha


Nak kenal sape budak comel nih???
Nah! Amik biodata dia!


Nama: Leen Lot (bukan nama sebenar ni, dia Serena Van Der Woodsen)

Umur: Muda jelita lagi.. Takkan tak reti tengok kot?? Mana ada wrinkles kat muka dia!

Tinggal: Bersama seorang awek cun yang keje kat UiTM (ehem!)

Kerja: Seorang staffnurse ED yang sangat berkakilebar berkaliber. Yang suka marah patient yang buat hal and memang sarcasticism la ni. Mengambil alih tugas seorang doktor yang takut tak berapa berani nak halau patient.

Kepakaran: Mereka2 cerita dan mengalih bahasa bagi rancangan televisyen, terutamanya ZEE TV. (Hebat giler tu!)

Lain2 skill: Sila rujuk gambar di bawah:



Membaca...tak kira la buku ke, suratkabar ke....batu pon dia baca tahu!!


Skating.. (ni aku tak tahu la teknik apa yang digunakan untuk skating..macam nak ajak bertinju ni..hehe)


Insert branula... Memang dia suke sangat la buat keje nih..tengok tu, sampai tangan sendiri pon dicucuknyer!




By the way.. ni adalah satu-satunya housemate aku yang tak pernah membuatkan kawan2 aku jengkel bila bersama beliau. Malah aku boleh siap pi masak kat dapur and biar dia jer layan tetamu. Memang sangat berkakilebar berkaliber melayan tetamu. Pendek kata, dia nih peramah la.. (Friendly dalam bahasa inggerisnya)


Dia juga jenis yang independant. Malah kadang2 matang la membuat keputusan. Senang dibawa berbincang. (Kalau dah matang memang senang bawak bincang la...) Kami pernah la berbincang sambil pegang pisau (masa kat dapur), bincang sambil pegang garfu (masa depan TV) and bincang sambil pegang cangkul (masa kat laman rumah). Cam seram je citer nih!!

Dia nih suka shopping. Yang tak bestnyer, tak pernah plak dia hajak aku shopping. Suka sangat shopping sorang2.. Ish3.. Takper. Asal beliau bahagia sudah. Hehe


Pada yang dah mula terpikat ngan beliau ni, maaf beta katakan yang beliau sudah berpunya. Apa? Tak faham???


Maksud aku, dia dah ada buah hati..

Eh? Ingat aku reka citer aper? 


Tada!! Romantik kan deorang?
Okey.. dah la tu.. Kalo nak kenal lebih lagi.. Add je FB dia. (Tu pon kalo dia layan korang!)


Sekian!




Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment