Sunday, December 4, 2011

Sajer Berfoya Foya


Argh...tensen sebab sesat gi wedding kawan aku.. Simaa and Hasan! But anyway, sampai gak la kitorang ker rumahnya and gembira hati melihat khemah dan dekorasi perkahwinan deorang.. Tema putih and turqoise! Blend very well.. and sebab aku tak pakai ikut tema, takmo la over glamor! So, aku pilih maxi dress kelabu ala2 elegen sahaja.. Sebab kalo pakai baju ikut tema, jadi cam kat bawah:

Might turn this way if I do...



Rasa agak glamer di situ..and I juz dun like the way I am before...

So, habis jer attend wedding tuh, aku pon bergerak ke rumah (bersama idea bernas dalam otak)...
Tukar baju ala2 casual (masih mengadaptasikan elemen kesederhanaan dan selekeh di situ) bergerak ke The Curve.. Saje bawak Aishah nih jalan2..but, jalan2 ke? Haha...cuci mata! Ops! Bukan cuci mata ngan lelaki, cuma barang2 yang ada sales sahaja!

Melengkah masuk jer Curve, memang aku menggila bila tengok ada jualan murah buku!! And, tanpa berlengah, ku rembat beberapa biji buku SUDOKU... tetiba lak mata nih melilau kat board yang tulis RM15 Each! Argh..aku tewas pada jualan itu..dan beli 2 buah novel... tak dapat bayangkan betapa gembira dan bermaknanya aku dapat membeli buku2 yang murah dan berguna tu... Tempted!

Can't wait to get home and spend time reading these books!



Well...berjalan2 sekitar Curve, macam dah jadi habit sejak sebulan nih untuk hilangkan stress... Lepak kat Little Penang menikmati Assam Laksa yang best and memerhati orang yg lalu lalang... How amazing people are...happy to see every of them with different character and emotions. I guess, I am the only one who don't have time to peek on others, but now, I'm spending my time peeking them! Haha...

Christmas has hit Curve (a bit early) but, i did enjoy this holiday!Not celebrating it..but spend the holiday the way I want.

 Christmas Kingdom.. Christmas Trees and Gift! Snapped a few photos as memories.. Have a look!










Semoga berjumpa lagi di Curve!


Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

1 comment:

  1. kalau balik rumsh jgn lupa wak balik buku new leaf tu yerr...boleh beta pinjam..ngeee

    ReplyDelete