Monday, August 12, 2013

Majlis Resepsi Pihak Pengantin Perempuan

Takmo banyak citer pasal resepsi ni. Cuma beberapa perkara la. First, jurumekap aku cukur kening (banyak sangat!). Aku ingat dia nak rapikan aje, rupanya hampir separuh gak la dicukurnya.

Then, main rembat je pengapit iaitu adik ak. thihihi..merah and kuning. Meriah wedding aku. Cekidaut!
Seb bek ada sedara dia yang keje kat istana budaya kan..cantik la jugak sampin tu.

Alhamdulillah.. Masa makan beradap, pak long dah ready nak baca doa. Panjang doanya sampai berpeluh2 suami aku. Thanks jugak kat sepupu aku (paling rapat la ni) tolong buatkan pulut kuning yang cantik tu. And yang menolong di sebalik tabir, abg zie pak su, cik su... Mekasih jugak kat mak long, sponsorkan umbut kelapa, siap upah orang tebang pokok lagi. Tercapai hajat dia nak sayur umbut kelapa tu.


Akhirnya, majlis berjalan dengan gilang gemilang. Jemputan tak ramai and alhamdulillah makanan cukup2, takde bazir2. Doorgift tinggal 6 je yang tak terbagi.
Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment