Saturday, August 10, 2013

What A Wedding Without Family Drama

Berat sungguh dugaan nak kawen. Bukan dari segi kewangan, kesihatan, tapi family pulak. Kalau korang baca sajak untuk untuk bapak tiri. Bermula segala2nya bila dia buat pasal. And btw, lupa nak tunjuk kad kahwen deorang buat versi lain, bukan guna duit dia, duit MAK aku jugak!

Berapa sen tak tau la ni
And menggantikan kad kahwin aku yang mahal lagi cantik tuh!

Sedia untuk edaran


Nak amik feel Paris sangat...


Well, tak heranla bapak tiri aku ni tak puas hati kan.. Nampak grand sangat. Puiii!

So, malam berinai tu mak aku mengamuk macam kena rasuk coz aku tak nak maafkan bapak tiri aku. Sampai mak long and cik su merayu2 kat aku mintak selesaikan semua ni. Ok ok..as anak, aku jugak yang salah so aku pi la mintak maaf. No matter what it is, kita anak, so kita yang kena merendah diri minta maaf. Aku sayang mak aku.

Sedang berini..suka sangat!

My hubby pun kena inaikan jugak...
And, gambar ni nampak bahagia jer sebab lumstat drama lagi. After hubby blah je, mak aku dah start mengamuk depan2 tukang inai. Bukan senang nak rasa pengalaman pakai inai dan air mata berjurai2 macam kena kawen paksa. Sembab la mata aku sok!




Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment