Saturday, August 17, 2013

Majlis Resepsi Sebelah Pengantin Lelaki

Seminggu lepas majlis kenduri sebelah aku, makanya hari ini adalah majlis resepsi sebelah lelaki. Ngantuknya sebab malam tadi berinai (aku inaikan sendiri) dengan hubby kul 2 pagi. Meniarap dan terlentang di atas katil tunggu inai kering. Aku siap majuk2 lagi sebab hubby cerewet sangat. Itu tak kena ini tak kena. Orang dah ngantuk tahap gaban dia sempat lagi nak komplen2.

Pukul 11 pagi dah pegi make up. Official Photographer (OP) siap ikut awal2 and kat butik tu ada la beberapa pengantin duk beratur nak tunggu make up. Aku ni kira yang ke3 kot. So, masa start make up sampai abes make up, flash sana sini rasa cam artis lak. Haha. Lepas make up posing2 lagi depan kamera sampai orang len pun nek menyampah kan (dalam hati mesti kata kitorang ni poyo kan bajet artis)..takpe2, aku bayar.

Dan sangat feymes coz hubby pakai uniform. Lain dari yang lain la.. Deorang duk tengok je. Bangga jugak la sebab hubby kita ensem. (jangan muntah ok). So, berjalan lah majlis tepat pukul 2 diiringi hujan renyai2 seperti majlis pernikahan kami hari tu. Hujan rahmat kata orang. Alhamdulillah.

Cekidaut!
Berbisik bisik atas pelamin...yang sebenornye cover malu..

Kawan2 yang datang dari jauh. TQ all!

Family yang kena paksa ngan photographer..sporting abes!
Alhamdulillah majlis sangat ok walaupun aku dah nangis and buat perangai cam budak kecik. Penat sangat2 rasa cam nak tido jer. Bulu mata tuhan jer tau betapa beratnye. Lepas sesi outdoor je terus anta baju dan balik tido. Yieehaaaa!
Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment