Sunday, August 11, 2013

Solemnization (And My Succesful DIY Project)

Akhirnya, berlangsung juga majlis yang dinanti2kan.. Mak andam aku tak datang make up. Memang nak kena betol. Aku relax jer sebab mak sedara aku ada and tau dia pandai make up, so aku pun tak risau sangat. Just sakit hati sebab dah masuk dalam bil. Majlis akad nikah lebih kurang pukul 2 petang, maka kul1230 dah kena start make up.

Tak yah aku nak citer panjang2, korang tengok aje ye..



Amacam? Ok tak make up makcik aku ni? Theehehe.
Projek DIY yang berjaya: Bunga Tangan dan Veil. Sila baca entri aku yang lepas HANDBOUQUET dan VEIL. Part veil tu paling puas hati sebab betol2 cantik bila duduk, tak terlalu labuh. Alhamdulillah. Hantaran pun buat sendiri aje. Aku suka yang simple2 so tu je mampu. Cantik di mata aku tak semestinya cantik di mata orang. Hehe

Close up:




Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment