Wednesday, January 18, 2012

Ke Obersea Lagi - Madrid

Hurmm...nak kata hepi dapat invitation, happy la jugak. Tapi sebenarnya aku agak penat. Sebab tak suka nak uruskan visa.. walaupun segala2nya telah diuruskan - tempat tinggal, flight ticket.. Tapi aku tetap rasa malas sebab tak suka nak present bila sampai sana. Canner lah aku nak buat MSc ngan McMaster kalo gini? 


Boss aku awal2 dah eksaited nak ke Madrid, aku lak ingat nak passover kat orang lain tapi tak dapat plak. Boss nak aku jugak yang present. So aku ikut jer... 


Madrid macam best..err.. memang best kot! Aku baru jer nak kumpul duit pi Langkawi (yes! nak pi langkawi pun kumpul duit tau!) Malu nak ngaku yang aku tak pernah gi Langkawi.. 


Maklumlah..duit kan penting. Nak simpan duit untuk sambung stadi lagi. Ish! Entah bila aku nak bebas kewangan ni? 


Solution: Kena kawen ngan Billionaire kot...


So, aku tengah pening ngan visa. Perlu ke buat visa kalau nak ke Spain? Dr. tengku cakap tak payah.. Aku pon confuse? Betol ke?? Kalau betol, aku dengan senang hati la nak pi. Sekarang nak kena buat surat pada Canselor sahaja. Isi borang then boss sign. 


Solution: Tanya imigresen kot?


Aku doa-doa boss hantar delegates lagi sorang untuk aku. Kan best? Hehehehe.
Ni rasa nak pujuk boss nih! Pleaaaaasseeeeeee.................I'm lonely sorang2 kat sana tau!


Solution: Gi jumpa dia sekarang dan discuss!
Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

1 comment: