Wednesday, January 30, 2013

Special Someone Birthday Today

Yeay! Baru balik dari Bandung. Terus kerjaan hari ni. So memang lupa la besday boss hari. Bukak FB jer baru perasan. How much I miss him all these month since October 2012. Jangan nak salah paham k. Rindu sebagai seorang ayah. Memang rindu bila ingat kebaikan dia, senyum dia. Haisshhh...

So, aku dengan cepatnye taip sms untuk dia. Mula2 nak tulis in Malay, then tetiba rasa ayat tu cam poyo. Tapi bila tulis in english, cam kasar plak.. Dah lama tak mesej dia so rasa cam kekok ckit. Kang kantoi lak aku rindu dia. So, aku bagi je la ayat simple.

"Salam. Hi, morning Dato'. Bla bla bla.." - Poyos giler!

Pastu send. Then kat FB dia aku wish lagik.. kat wall aku pon aku wish jugak. Spesel betol kan! Demi ex boss kan.. Tetiba teringat besday dia tahun lepas. Bila dia senyum masa aku bawak masuk kek. Buat seprais ngan staff2 lain. Pastu bagi adiah dalam kotak ngan kad skali. Tahun ni cam konpius nak bagi ke tak. Tak payah kot?

Tetiba dia balas mesej aku. Wah! Aku plak rasa berbunga2. Besday dia,tapi dia risau kat aku lak. Sweet! Thank you boss. Tapi tak plak dia cakap nak blanja aku. Hahaha.

Berangan la ko suez!

Last moment aku ngan dia,masa nih dinner and dia kenalkan kat prof dari Canada.. tengok senyuman di, comel kan?
So, aku hadiahkan sajak ni untuk boss sempena hari jadi boss yang ke 58.


It's been more than fantastic years To work with a boss so dear For you days luck, fortune, wealth and health are nearAnd finally I speak to you without any fear, no moreYou're the best boss I've ever had until today and foreverHere's a toast to wishing you a great Happy BirthdayWishing you a roller coaster year ahead Ex BigBoss.. wishing you a joyous life ahead!


Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment