Wednesday, June 15, 2011

Hari Marah Sedunia

Hari ni aku agak pissed off ngan boss..knaper? Korang tanya knaper? Huh! (anyway..layak ke aku nak marah dia?)


Perasanla ko suez! Takper..aku nak marah jugak.


Mana tak nyer, smalam aku balik sharp kul 5 petang. Sebab, aku tak sabar nak buka pose. (kes baru nak ganti pose).


So, aku masak ngan adik tersayang.. tengok Nora Elena. Ntah sejak bila aku pandai layan cerita berepisod ni.. Harammmm.... Bukan taste aku la citer romantik novella canni. Tapi dah takde keje nak dibuat aku tengok je.. Tengok Seth sambil membayangkan Mr Mumbling aku tu.. haha (berangan lagi...)


Mengarut lak.. Back to the stories...


Aku baring sambil rehatkan mata.. Dengan 2 hirisan timun kat mata. Baring atas comforter biru sambil dengar lagu feberet. Tetiba HP aku bunyik.. Lagu Enrique lak tu! And ringtone camtu aku set kat bigboss jew. eeeeuuwww.. Terpaksa!


Kelam kabut aku bangun sampai tercampak timun tuh. Aku jawab (suara baru bangun tido)...


Boss: Blalalalalalala... Sembang lama2... 
Aku: blupblupblup... (suffocated)


Bala la tu....
Bencana...
Canne lak idea dia datang malam2 buta nih..


Aku kena pikir pasal keje ke malam2 canni? (bukan 1st time pon, tapi aku tatau naper aku pissed off..) Mungkin sbb aku bayangkan aku kat spa..ke sebab timun tuh? 


I HATE U CUCUMBER!!!
potong dia~




Kalau lah aku dah kawen,husband aku mesti mengamuk..ye la..mood nak manja2, tetiba boss tepon cakap pasal keje..tros hilang mood. Jawabnya, laki aku muncung la esok pagi. Huh! (sempat lagi fikir masa depan)


Okeh..dengan berbekalkan 2 biji panadol, aku telan ngan homemade carrot juice. Harap hilang. Amik kunci kete gi ospital.. Buat apa yang patot. Then kat kul10 aku balik... Lega.  Seb bek dia cakap 'tq'.


*********


Pagi nih, ada 3 patients yang dischedule kan.. Bersama VIP patient. Aku bagai nak rak setelkan pt, ada lak orang jumpa dia. Urgh! Letih la canni...


Aku pass pt kat Dr. Effa. hmmm... Tiba2 dia call. Panjang umur boss. Cam bese, short briefing before clinics run..and tak lupa ayat 'we have to sit down and discuss regarding the matters after this..'


Dia macam mood tak ok..glad to hear dat. Lagi cepat setel lagi bagus..


Tunggu punya tunggu, dia dah blah dulu.. wat the fishh??? 


I HATE U FISSHH!!







Penat aku tunggu...Eeeeiiiii!


Penat aku standby tadi. Dia dah pegi dulu tinggal aku. Sah2 aku kena jumpa dia petang nih after keje...


Marah lagi...aku nak marah...


Tapi sebab dia boss, aku terpaksa senyap jer...



Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment