Wednesday, May 4, 2011

BAru habes meeting... hmmm...ntah aper la aku merapu tadi.. Cian boss tak paham apa kejadahnya nombor2 sekalian yang aku sebut tu.. Nanti kita sit down sesame and bincang k?
Kucing pengsan akibat terlalu panas kat bilik boss!

Yang buat aku betol2 panas adalah, AIRCOND bilik boss rosak!! Ish..geram tol lah.. Patut aku kena panggil orang Radicare datang nih.. Canner aku nak wat keje kalo panas cenggini.. Bara tau tak?? Hmmm...salah aku jugak kot sebab jarang2 datang ke sini sampai lipas pon leh wat sarang.. Sorry bos.. Nanti saya amik alternatif.. (dah beli ubat lipas)...

Aku dah tak sabar nak tunggu CTIL application nih siap.. Cek pon dah ready.. Walla! Tak sangka semua berjalan lancar... Alhamdulillah.... Walaupun besar dugaanMu padaku, ku yakin Kau memeberikan yang terbaik untukku Ya Allah... Sekurang2nya aku rasa aku mampu hadapi dengan tenang walaupun tak berapa cemerlang....(dengan adanya sokongan boss di belakang...)

Tidak sekali2 aku ingin sebegini...
Yang buat aku hepi sesangat keje ngan boss adalah, aku dapat naikkan berat badan sebanyak 5 kg pada tahun 2009 dan pada tahun nih, aku naik 2 kg!! Yeah! Ada sesapa brani cakap aku kURUS??Cekeding?? Sila cakap!! Meh ukur lilit pinggang aku...muahahaha

Malas nak merapu..kawan aku dah tunggu dah tu..nak pi dating lak (datingla sangat...)...habis dah keje dia kat ward...chow sin chan!












Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

3 comments:

  1. ye ke? nek 5 kg? xcye r k.su..huhuuu..

    ReplyDelete
  2. btol..masa kak sue memula keje, 43 kg..pas naik jadi 48kg..pastu sedar2 dah 52kg dah..hahaha

    ReplyDelete
  3. lebih berat dr beta tuh...aiseyh..=.="

    ReplyDelete