Thursday, May 26, 2011

Black Coffee Overdose

Inilah Assistant yang aku tanah gemburkan selama ini...

dibuli...

Hari ni....aku pagi2 nih macam aktif ckit. Sebab minum 3 cawan kopi. Mak aih! (baca dengan nada terkejut).
So, 'as usual', semalam ngan hari nih dia keje tanpa henti sbb aku dah bagi ARAHAN dalam bentuk KUKU BESI Hitler, untuk dia setelkan sumer fail tuh.. (gelak jahat).

Aku lak, fokus pada 'another study', carik patient yang seswai... Tapi oleh kerana terlebih kafein dah dalam badan aku, aku jadi tak tentu arah. Rangsangan saraf yang ter'over' menyebabkan keje aku cepat siap. Walla! So aku amik masa utk bergambar dan main2 cket...

Aku tak pasti sama ada boss dah balik dari Melbourne ke blom...
Sbb pagi2 buta (aku lum bangun tido), dia dah anta mesej. Alangkah 'bahagia' bila bangun tido (utk tengok jam kul baper), nama beliau terpampang kat 'screen phone' aku.. Kan bagus kalo ada 'stalker' aku wat camtuh..hahaha..

(anyway..ada ke org nak stalk aku??perasan minah ni)

Oleh kerana 'line' Maxis aku kena 'bar', aku biar je mesej tuh.. sorry.... Mesti dia tertunggu2 tuh.. Aku konpem kalo aku tak 'reply' dalam sejam lagi, dia 'call'! So, aku cepat2 email dia.. Boss, 'line' kena bar. Cepat balik and bayar!Hahaha..kejam!

(tu pentingnya ada 'sugardaddy' kan??)


Pagi2 lagi pintu mencari jodoh terbukak untuk aku.... 'Wat the heaven'... 

Gini citernyer....

Once upon a time...opps...silap drama!

Pagi nih...patient aku ddatang amik ubat... dia siap tepon aku untuk jumpa..nak update status INR dia katanya (aku paham niat asal dia)... Aku pon cian kat pakcik tu kan, dah la kaki sakit... So aku pelawa diri untuk turun jumpa... Orang tua, kena jaga....

Hari ni dia bawak anak lelaki dia.. Amboi.. baik hati pakcik nih kenalkan anak dia kat aku. Aku tak perasan lak masa aku gi umah dia dulu anak dia tu ada.. Hati dah tersuka kat anak dia yang kat Mesir tuh..Haha... Gurau jer... bagos tol pakcik ni..tak pernah putus asa menjodohkan aku... Sabar.. Hati saya blom terbukak lagi.... 


sebab....

Semalam....
dia senyum kat aku..(dulu jer aku minat dia) ...senyuman yang mencairkan coklat atas kuali (stove menyala)..muahaha...
sesajer je...dia memang suka senyum. Tu memang kelebihan dia kot...

tapi paling aku suka sorang dokter nih..jarang sangat senyum, tapi bila dia senyum,aku and sumer orang (ladies jer k...) cair macam gula kapas masuk dalam mulut..melting without hesitation!

Tips
So, kriteria utama untuk buat aku jatuh cinta:
*Senyum selalu...pastikan gigi putih and shining..lagi cepat aku jatuh cinta!!

Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment