Saturday, May 28, 2011

Uneasy Life Lies Ahead

Boss:"u bertolak gi Canada baper haribulan?"

Aku terkedu..kantoi! Soalan nih yanng aku malas nak reply and response...

Boss:"syuhada, r u listening?" (confused)

Aku:" eerrr...saya tak gi..." (takut)

Boss:"y didn't u go?" (suprise)

Aku:"i didn't get the invitation. And I dun think I need to go anyway.." (dengan takut dan berdebar...please god..dun make him pissed off...)

Kedua2 kami terkedu di hujung talian masing2...hmmm... Rasa cam nak gugur jantung aku nih... Aku ingat aku akan selamat bila aku wat2 tak dengar masa dia cakap pasal Canada kat aku hari tuh...

Emmm....

Hmmmmm.....

errrr.........

(Apa lagi alasan aku....)

Actually tak sempat pon kalo i nak wat visa skarang..(already may,the travelling will be on June...)

Then, dia setuju. "Takper.. I yang gi. U prepare everything. I nak file and report pasal study tu. Malu la kita kalo tak start randomize pt lagi... Dah bulan brapa dah ni.. I'm sick of waiting!"


"I'm sick of being dis slow too"

Aku pon penat dah boss.. bukan senang nak setel sumer tuh.. Aku pi meeting sana sini nak pastikan benda tu cepat berjalan...

And aku balik kul8 malam semata2 nak setelkan fail tuh...

Aku penat dah....


*Uneasy lies the head that wears a crown..I should have never wear dat crown anyway....


Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment