Friday, May 6, 2011

Aku Suka

aku SUKA bila dia....
pakai baju kemeja pink lembut...
aku terpana...tapi..
aku rasa, dia perasan aku senyum2 bila pandang dia...
dia ingat aku kutuk dia kot...
sampai skarang dia tak
pakai baju tu lagi dah....

aku SUKA bila dia gelabah...
bila dia tak pasti nak buat apa...
bila keputusan dia kejap macam ni..kejap macam tu...
tapi..dia akan buat keputusan paling baik...
dia cuma perlukan masa untuk berfikir..

aku SUKA bila dia marah...
dia takkan pandang ke dalam mata aku...
muka dia akan jadi merah...
and dia akan luahkan apa tersirat di hati dia..
so, aku tahu perasaan sebenar dia...
tak seperti selalu..misteri....

aku SUKA bila dia senyum dan gelak...
semua orang bleh cair tengok dia senyum...
aku pon akan terpana...
sebab tu kot dia jarang senyum kat orang...
orang kata dia sombong...
tapi bagi aku, dia lurus...

Aku SUKA dia...walau apa pun pandangan orang kat dia...
sebab..hanya aku kenal dia (n_n)v



Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment