Monday, April 25, 2011

Berubah ke Diriku?

Hari ni agak tenang..berlalu ngan baik sebab dua hari aku bercuti tanpa gangguan.. Seronok dapat masak nasi lemak (lupa taruk garam...), then kemas umah (bilik tetap bersepah cam bese..sbb aku suka baca buku and jurnal then campak jer merata..huh!)

Kebanyakan masa aku dihabiskan untuk wat SUDOKU, and aku bahagia hidup macam tu. Sabtu, aku gi shopping tudung utk mama tersayang. Aku suka tengok mak aku muda dan bergaya so aku cuba menambahkan koleksi tudung beliau supaya lebih bervariasi. Aku gi beli kat Muaz Textile. Rambang mata gak la aku. Sampaikan aku beli 4 helai utk mak aku jer dan 3 utk diri sendiri


(oh gosh..aku cuba menahan nafsu yang bergelora..tapi akhirnya aku tewas dan terbeli tudung tu..hukhuk).





Aku gembira menghabiskan petang bersama sahabatku. Memandangkan dah lama aku tak nek komuter and berjalan tengah panas, aku diserang sakit kepala..so aku tido jap la pas solat zohor and melantak nasi kerabu dari Jalan TAR. Aku tido nyer tido sampai pas Asar.. Tu pon sebab Fashieha tolong kejutkan, takut aku tertinggal solat Asar. Thanks Fash!

Then housemate aku dah balik.. Thank you kat FBI sebab bagi cenderahati dari Sarawak... Bakal suami si Leen Hot ni kena posting kat Sarawak beberapa bulan lepas, then aku tatau la akan pegi ke tak.. Tapi aku kagum la ngan deorang ni sbb jadi sweet couple. And salute sebab masuk nih dah 4 tahun kot deorang kapel. Congrats! Takper...aku akan citerkan secara detail tentang housemateku selama 2 tahun lepas ni...

Gambar akan diupload....

Ahad, aku cam bese akan ke ospital and ke ward 5D. Sebab aku takut missed patient (bukan rindu k...). So aku akan curik jugak masa walau 5 minit utk gi tengok census. Aku berharap agar beliau takder..tapi ada jugak... Ntahla...nak cakap pasal mamat ni agak sukar la... Aku takut jumpa dia..sbb..aku takut aku suka dia/dia suka aku..buleh ke gitu?hahaha...so aku decide utk tak wujudla dlm hidup dia...

Aku bakal berubah wajah..em..tatau la canne pandangan orang kat aku nnti..aku cuba cari sesuatu yang tak menonjol and nampak bese (asalkan aku selesa)..and aku harap sangat perubahan aku nih tak la obvious.. Sebab aku dah lama tak renew aksesori yang penting ni. Skarang terpaksa sebab menganggu kehidupan seharian... Huhu...Tak sabar menunggu....agar hidup lebih bermakna bersamanya.....dan lebih cerah masa depanku.. (cerah ke?)





Before

Old Glasses

 After


New Me..takde pe yang berubah pon..haha



Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment