Monday, April 25, 2011

11 Pesanan Boss

Ni lebih kurang pesanan dan panduan beliau untuk aku selama 2 tahun aku kerja ngan beliau....





1. Make it rite at d first step... - nasihat yang aku tak dapat ikut sampai skarang

2. Syuhada, u jangan confuse..kalo u confuse, i pon confuse...u buat semua orang confuse... - aku masih tetap confuse

3. Syuhada, u jangan ingat, u tulis... - walaupun masa tu aku tengah menulis

4. Syuhada, jangan tulis kat paper, tulis dalam buku...- masa nih diari tertinggal

5. Kalo ada apa2, bagitahu jer,saya leh tolong..jangan simpan nanti bila masalah tu datang, susah jadinya...- bila muka aku dah merah nak nangis and confused

6. Jangan makan se'ekor' ikan..(makan ekor je..).Makan ikan banyak2... Sambil menggayakan tangan beliau.ni pesanan utk patient tapi aku amik gak la...

7. Why don't u tell me earlier?? - means aku kena terlebih report berbanding kurang report.

8. ACS means anti-cerebral syndrome (penerangan yg beliau bagi kat student) - jangan jadi seperti ni (taknak guna otak)

9. Minum air jangan letak krimer or susu, gula boleh tapi ckit jer..kalo takder gula lagi bagus! - daripada Nescafe Ais aku tukar Plain Coffee.

10. Kalu reply/response email (berkaitan kerja sahaja), jangan lupa cc kat i. - kalo aku cc konpem penuhla inbox beliau.

11. Jangan percaya CRA...Haahaha..- kadang2 beliau btol..
Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment