Monday, March 21, 2011

Syok BerGumbira~ Peluang yang aku tak dapat 3 bulan lalu *tipu*


Apa kaitannya aktiviti aku nih ngan
keje?? Memang ada kaitan... Aku keje sampai takder masa nak manjakan diri aku neh.. So weekend yang indah ni aku dapat nikmatinya dengan tenang....



Jumaat lepas, hari terakhir bekerja, tanpa ada rasa sebal dan serabut kepala memikirkan kerja.. Mostly settle la. So, dengan senang hati aku bercuti (dan bawak beberapa bijik fail dalam kete,kot2 tetiba nak wat keje)... Aku mengharungi siang dan malam yang tenang setenang air laut. Sampai kul1030..mata aku dah berat. Sebab aku penat basuh bilik air dan basuh baju.. Kerana aku ada MOTIF di sebaliknya. Ngehehehe~~

Sedang aku terbaring, nah ko! HP aku berdering ngan ringtone yang aku tak suker.. Suara ngantuk aku terdengar. Ye la. Jawab tepon ngah mamai2.. Hmmm.. Dato' call. Suh aku join teleconference. Apa kehenya...Malas aku nak gi ospital memalam semata2 utk teleconference. So aku wat bodoh jer. Konon2 aku tak di notify oleh sesapa. (memang pon...). Then datang panggilan dari Canada untuk aku. Huh! Aku terpaksa jawab. Ngantuk giler mendengar meeting. Seb bek ada yg tak dapat join, so dipendekkan meeting malam tuh! Lega! Aku siap dapat susun duit syiling dalam bilik aku yang berkotak2 (kecik jer) tu jadik bangunan KL Tower (Bangga!). Then aku tak tido.. Tak jadi lak. Aku wat SUDOKU! Oh my darling SUDOKU! U r d best!







Sabtu.. Aku kuar. Jadual aku hari ni adalah rahsia =D












Ahad, aku dah plan dalam kepala sejak Jumaat lepas! Aku nak pi wat manicure. Bukan nak kaler kuku, tak bek dowh..Dosa tu! Pergh! Dah lama aku tak manjakan jari jemariku. Dulu takleh wat sebab setiap Jumaat kena pakai glove untuk wat INR patient. Skarang dah tak pakai. So, ada can la untuk aku manjakan diri. Harap tangan aku cantik dan bertambah lembut =). Aku ajak housemate kesayangan, Leen Hot untuk join aktiviti menggedikkan diri. Seb bek dia ok. Si Narota Ajimaro lak pi gunting rambut (imej baru bro!).Berkilat sungguh kuku tanganku.. Pasni memang aku akan bercuti selama 1 bulan dari basuh baju dan pinggan mangkuk. Kaya la Pakcik Dobi kat depan ospital selayang tu!



Sebelum wat rawatan...
 




Tertido lak semasa manicure tuh...



Selepas rawatann.Sooo Shining!
 





















Lepas wat menicure (dengan kuku yang bersinar2), kami bergerak ke Dataran Merdeka.. Macam tak bese lak kat KL nih.. Huhu.. Bergambar ajer kejenyer.. Ti la beta upload gambo tu yek. Masih lum ada dalam simpanan.... Guna Kamera orang len.. Pasal kamera aku orang pinjam....

Kepoyoan yang terserlah nyata nih..



Macam amik gambar dalam cermin jew...




Model of d year...
 


Loving kapel nih...muahaha


Ni model ngan jurugambar..muahaha


Even a 1000 cups of coffee with a friend it is too little (n_n)v

No comments:

Post a Comment